24 Nisan 2012 Salı

Yollarda.


40 yaşında, 15 yıllık tır şoförüyüm. Çift kabinli Renault marka bir çekicim var. Bununla yurdumun her tarafını gezdim, geziyorum. Bu nedenle sürekli evden uzaktayım. Annem, eşim, 18 yaşında kızım ve 16 yaşındaki oğlum birlikte oturuyorlar. Çocuklarımı okutabilmek, evimi geçindirebilmek için

ömrüm yollarda geçiyor.

Arabam hem ekmek teknem, hem evim gibidir. Çeşitli yerlere iş için gittiğimde onun içinde yatar kalkarım. Bu yolculuklar sırasında daha önce gitmediğim bir yere iş çıkarsa evdekilerden isteyeni de yanıma alırım, bu sayede onlarda hemen hemen her

yeri gördüler.

Yarın sabah Mardin’e doğru yola çıkacağım ve bu yolculukta eşim benimle gelecek, Hem yeni bir yer görecek, hem sohbet ederek tatlı bir yolculuk yapacağız. sabah erkenden evdekilerle vedalaşıp yola koyulduk. Bu yolculuklar sırasında yollarda eşimin hazırlayıp yanıma verdiği

yiyecekleri yediğim için az masrafla gidip geliyorum. Hele o da yanımda olunca temelli masrafsız yolculuk oluyor. Şakalaşarak, sohbet ederek yolculuğumuza

başladık.

Figen bi tanem ileride nehir kenarında bir kır .

kahvesi olacak durup çay içelim, dinlenelim dedim.

Olur hayatım, hem ayaklarımızı açmış, hem de temiz hava almış oluruz dedi. Kır kahvesine geldiğimde parkına çekip arabayı kilitledim ve bahçeye girip çaylarımızı söyledik.
Figen canım bak ne diyeceğim, yola çıkınca üzerini değiştir, seksi bi şeyler giy, yolda seni seyredeyim, evde bi türlü yalnız .

kalamıyoruz dedim.

Hınzır aklın fikrin mikroplukta bakalım düşünürüz dedi. Yola koyulduktan sonra şoför mahallinin arkasına geçip perdeyi çekti.

Gözünü yoldan ayırma sevgili şoförüm, ama kulağın bende olsun dedi. Kulağıma gelen seslerden bavulunu kurcaladığını kıyafet aradığını anlıyordum. Biraz sonra perdeyi açıp yanıma geçti, gözlerim yerinden fırlayacaktı neredeyse.

Sen bana kazamı yaptıracaksın dedim. Üzerine bol bir mini etek ve yine bol bir tişört giymiş, içine bir şey giymemişti.

Yoksa altında da mı bişey yok dediğimde gözünü yoldan ayırmadan elinle kontrol et dedi. Elimi uzatıp eteğin altına soktum ve parmaklarım sıcacık amcığa değdi.

bacaklarını ayırdıÇekmeden dudaklarının üzerinde gezindirdim, sıcaklığını ve ıslaklığını hissetmeye çalıştım.

Aslında yanında çırılçıplak oturmak isterdim ama kamyonunu tanıyan bi tanıdık beni görebilir diye vazgeçtim dedi.

İyi etmişsin derken parmağını derinliklerine doğru daldırmaya başladım, kendini

öne kaydırıp bacaklarını ayırdı ve elimi tutarak amcığına bastırdı. İkinci parmağımı da ıslaklığa kaydırmaya başladım. Elimi tutarak kendini ileri

geri yaptırıp parmağıma kendini sokturup çıkartmaya başladı. Kıvranıyor, çığlıklar atıyor, evde yapamadıklarını, söyleyemediklerini söylüyordu.
Elimi çekip kendimi öne kaydırdım, hadi bakalım

göster marifetini dedim. Fermuarımı indirip yarağımı çıkartı ve avucuna alıp sıvazlamaya başladı.

Sikici Hakkım nerede büyüttün bu balta sapını, yollarda benim olmadığım zamanlarda hangi orospulara sokuyorsun bu yarağı söyle bakayım dedi.

Her köşe başında gördüğüm etekliğin yanında durup seni hayal

ederek yer yerlerinden sikiyorum onları. Sanki seni yırtıyormuş gibi amlar, götler ağızlar sikiyorum dedikçe yarağımı daha sıkı kavrayıp sıvazlamaya devam

etti. Sağ kolumu altından uzanıp dudaklarının arasına alıp ağır ağır emmeğe başladı. Bende ona yardım etmek için kalçalarımı oynatmaya başladım.

Arada bir ağzından çıkarıp,

Oh kocacığım beni ağzımdan mı sikiyorsun şimdi, başka nerelerimden sikeceksin diye bağıra bağıra soruyor bir yandan da

amcığını parmaklıyordu.

Çığlıkları arasında ağzının derinliklerine boşaldım.

Fışkırttıklarımın bir damlasını bile ziyan etmeden yuttu.

Bayılıyorum şu menilerinin tadına. Bana doğru söyle benim olmadığım seferlerde başka kadınlara yedirmiyorsun değil mi diye sordu.

Bi tanem karıcığım inan hiç yerli ya da yabancı kadınla para karşılığı yollarda seks yapmıyorum. Bu yaşlarda hastalık kapmak istemem dedim. Yerine doğrulup oturdu, arkaya uzanıp orta boy bir patlıcan alarak, bana doğru salladı ve seni senin yokluğundaki kocamla tanıştırayım dedi. Yarağıma yakın büyüklükteki patlıcanı amcığının dudaklarına sürtmeye başladı.

Sen gözünü yoldan ayırma, sen boşaldın bende kendimi

tatmin edeyim deyip patlıcanı ağır ağır dudaklarının arasından kaydırarak amcığa sokmaya başladı. Sapına kadar sokup bacaklarını kapattı ve patlıcanın tamamını amcığın içine hapsetti. Kendini kasıp bırakarak içindekinin tadını çıkartamaya bakıyordu. Sonda bacaklarını ön cama dayayıp hızla kendi kendini pompalamaya başladı.

Bir yandan ona bir yandan yola bakacağım derken şaşkınlıktan ölecektim neredeyse.

Epey pompaladıktan sonra boşaldı ve patlıcanı içinden çıkartmadan bacaklarını indirdi bitiştirdi ve geriye yaslanıp o anın tadını çıkartmaya başladı.

İlk gözüme kestirdiğim kuytuya yanaşıp arabayı park ettim ve karımı kucaklayıp arkaya yatağa uzattım. Kiraz dudaklarından başlayarak tüm vücudunun açıktaki yerlerini yalamaya öpmeye emmeye başladım. Tişörtünü yukarı

çekip 90 beden taş gibi göğüslerini ortaya çıkarttım ve her tarafına ısırıklar atmaya başladım.

Harikasın aşkım, ısır parçala onları, bak

senin için uçları nasılda sertleştiler, ye yala bitir onları derken elleri boş durmuyor ve dışarıya çıkarttığı yarağımı okşayıp duruyordu.
Yavrum hadi şu patlıcanı çıkart artık içine girmek amcığın sıcaklığında bayılmak istiyorum dedim.

alabilecek miyim ikinizi dediBana ne ya ikinizi bir arada yalnızken

kıstırmışım, onun yanına girsene bakalım alabilecek miyim ikinizi dedi.

Bacaklarını iyice ayırdı, dışarıya fırlamak üzere olan patlıcanı iyice içine bastırdı. Uzanıp patlıcanın sapını tuttum ve yarısına kadar dışarı çıkarttım tekrar soktum.
Peki ama benimkini biraz ıslat istersen dedim, ama hayır öyle patlıcanın üzerinden kaydırmaya çalış dedi.

Bacaklarını omzuma kaldırıp iyice ayırdım ve patlıcanın dışarıya çektim, yarı yola gelince yarağımın kafasını amcığın üst tarafına

dayayıp bastırmaya başladım. Kafası girdikten sonra patlıcanla birlikte içinde ilerlemeye başladım, patlıcanın tamamından sonra yarağımı bastırarak onu da tamamen karımın tatlı amcığına soktum ve içinde durdum. Sonra patlıcanın sapı ile yarağımın kökünü birlikte tutup ikisi ile birlikte pompalamaya başladım. karımın böyle kıvrandığını, inlediğini bağırdığını zevk çığlıkları attığını hiç hatırlamıyorum. Epey girip çıktıktan sonra şelale gibi içine boşalıp yanına yığıldım.

Çılgın

kadın ikimizi de öldüreceksin dedim.

17 yorum:

  1. Istanbuldan 3 cu arayan ciftler bayanlar arayin tanisalim 0539 700 17 81

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
  2. Istanbuldan 3 cu arayan ciftler bayanlar arayin tanisalim 0539 700 17 81

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
  3. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik BAYANLAR yas sinirim yok

    YanıtlaSil
  4. MERHABA BEN BUĞRA ( Erkek ) 28 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN.....

    YanıtlaSil
  5. Slm bursa dan efe 19cm damarli aletimi sömurene kadar yalıycak amını götünü yalatmak isteyen bayanlar zevk ve romantizm aynı anda yaşamak isteyen bayanlar arayın sekste sınırım yok gizlilik prensıbım dır bursa ankara istanbul eskisehir 0534 306 04 94

    YanıtlaSil
  6. Mrb azgın bayanlar arayın cosalım gizliye acık 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  7. Istanbul umraniye murat ben sex fantazi kacamak heyacan macera ve daha fazlasi icin arayin veya mesaj atin bayanlar bekliyorum gaylar ve erkekler asla aramasin 05468842185

    YanıtlaSil
  8. 05050447431 mersindeyim. Aktifler mesaj atsın

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  10. 05432828618 SLM BN IST JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZIYI ZEVKI DOYASIYA YASAMAK ISTEYEN EŞİNDEN GİZLİKACAMAK YAPMAK ISTEYEN EVLİ BAYANLAR GÜVENİLİ SIRDAS DOST JIGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVE 18 VE 90 YAŞ ARASI DUL EVLİ BEKAR KAPALI ŞİŞMAN OLGUN BAYANLAR VE ARALAINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 19CM VE KALIN 0543 282 86 18 LÜFEN GERCEK SEKSE IHTİYACI OLAN ARASIN

    YanıtlaSil
  11. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  12. Herkese merhaba ismim ULAŞ 32 yaşında İstanbulda yaşıyorum. Hoş sohbet ve arkadaşlık için buradayım. Resimlerimi Whatsapp yada Facebook aracılığıyla görebilirsiniz. Tatlı cici sempatik bayanların aramasını rica ediyorum. 0535 443 02 24 hoşçakalin.

    YanıtlaSil
  13. Mrhb ben kenan kayseriden 1 75 boyundayim 70 kiloyum 34 yasindayim esmerim kendime her bakimdan oldukca guveniyorum arkadaslikta amac her ne olursa olsun yalansiz bir arkadaslik olmasinin onemli oldugunu dusunuyorum kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisip gorusmek istiyorum ne istedigini bilen acik sozlu bayan olmasini isterim bana her konuda kesinlikle guvenebilirsiniz guven karsi taraf icin ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir irtibat 05326183620

    YanıtlaSil
  14. karısını siktirmek istiyen beyler arasın ıstanbul 05551623625

    YanıtlaSil

abaza v1