19 Eylül 2012 Çarşamba

teyzemin kızını siktim

merhabalar ben 19 yaşında çok azgın bir gencim neyse fazla uzatmıyım teyze kızı esma siktim bir gün annem teyzem gile gönderdi ve gittim baktım Esma var Esma ergenlikten beri hastayım derken teyzem kal biraz deyince kaldım çay falan içtik derken akşam oldu bizde kal dedi hemen kabul ettim teyzemde çok cinsel şakalar yapar bana hep derki Esma sana verim bende utanırdım taki o geceye kadar neyse yatamı serdiler Esma aynı odadayız ama herkes uyudu benle miniden başka fırsat bu fırsat çıkardım benim makinayı başladım 31 e Esma de zevke geldi bana baktı ve neyapıyon dedi bende biranda 31 çekiyom demişim sonra güldü falan yatagan içinde konuşuyoz böle bana dedi hiç kız siktinmi ben dedim hayır oda dedi bende yarak yedim ama şaşkın bir haldeyim yaşamak istermisin dedim önce manyakmısın falan dedi sonra bende dedim götten sikişelim tamam dedi üstüne doru gittim gel dedi hemen ellemeye başladım derken dudaktan yapıştım çıkardım geceliğini gece lambasında açtımki amı görim diye napıyon gören olucak dedi ama zekvten babası gelse sikecem yani sonra açtım kırmızı klotunu başladım amı yalamaya ahhhh ohhhhh diye zevk cümleleri çıkıyor Esma derken göte baktım balgibi hemen yalamaya başladım sik hadi ye beni diyo zevkten tabi götüne türürdüm yalandı benim ufaklığıda yaladım yavaş yavaş girdirdim kafasını biraz çığlık attı derken tamamını bir kökledim az daha ıkındı git gel yaptım bi boşalmışım götüne sanki bütün ağırlığım gitti o gündür bu gündür her fırsatta şikişiyoruz…

6 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  2. Slm bursa dan efe 19cm damarli aletimi sömurene kadar yalıycak amını götünü yalatmak isteyen bayanlar zevk ve romantizm aynı anda yaşamak isteyen bayanlar sekste n sonra o narın güzel vücuduna masaj yaptırmak isteyen bayanlar arayın sekste sınırım yok gizlilik prensıbım dır bursa ankara istanbul eskisehir bayanlar 0534 306 04 94

    YanıtlaSil
  3. 05432828618 SLM BN IST JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZIYI ZEVKI DOYASIYA YASAMAK ISTEYEN EŞİNDEN GİZLİKACAMAK YAPMAK ISTEYEN EVLİ BAYANLAR GÜVENİLİ SIRDAS DOST JIGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVE 18 VE 90 YAŞ ARASI DUL EVLİ BEKAR KAPALI ŞİŞMAN OLGUN BAYANLAR VE ARALAINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 19CM VE KALIN 0543 282 86 18 LÜFEN GERCEK SEKSE IHTİYACI OLAN ARASIN

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  5. beyler mesaj 05453676612
























    beyler mesaj 05453676612

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ben Abdullah gizlilik içinde görüşmek tanışmak ne istediğini bilen sexin en güzelini sınırsız ca yaşamak isteyen evli çiftler yalnız bayanlar arayın görüşelim seyahat sorunum yok 05456788890

    Yanıtla

    YanıtlaSil

abaza v1